Soncul simdi canim doktorlar sadece poliklinikte kalmiyor. Yani 6 gibi kapanan poliklinik muayenesi sonrasi asla bilmedikleri saatlerce surecek acil maceralari var. Yetmez gibi bu ulkede bir doktor 36 saat nobetten sonra eve giderken ölüyor , yetmiyor hasta yakini dayaklari var , insandan sayilmaz gibi siddet sonrasi serbest birakiliyorlar. Ustelik aldiklari parada hic birsey. Sahsen esim motokurye doktorlardan daha cok kazaniyor emin olabilirsin. Kimsede az paraya bu sartlarda calismak icin yillarca hic birimizin anlayamadigi bolumde okuyup tusdur bilmem nedir sinav ustune sinava girip yillarca akil oldurup , onca seyden sonra hic birsey olmamis gibi susmaz , susmamalilarda. Evet belki haklarini alamayacaklar ama en azindan deniyorlar. Denemek zorundalar. Esinizin her gun öldürülme ihtimalinin oldugu ne zaman gelip gittigi belli olmayan ve surekli eksik maasla calistirildigini dusunun , esiniz ya isini birakacaktir (ki onca yil heba edilmis , kimse kolayca bu karara varamaz) yada grev yapacaktir. Ben bu yuzden hakli buluyorum. Giden doktorlar yerine suriyeli , afgan , ozbek doktorlar gelecek. İrkci degilim ama atamiz bile beni Turk hekimlerine emanet edin demisken , kendi ulkemdeki doktorlara iyi davranip pöçük , böğür gibi bizim bile nerden geldi bilmedigimiz ama yillarca dilimizde yasamis kelimeleri kullanarak kendini anlatmis yaslilarimiza yillarca en iyi hizmeti vermeye calismisken , kalkip sirf haklarini aradiklari icin yabanci uyruklu doktorlara tamam diyip , beni anlamadigi icin doktordan yanlis teshis almayi kabul etmiyorum. Bu insanlar bizim ulkemize sonradan gelip bocek gibi istila ederken Turk hekimlerini yok sayiyoruz bu mantikli mi ? Ayrica o grevde 5 dakika da tani teshis koyulamadigi icin de isyan ediyorlar. 5 dakika hangimize yeter , muayene et , hastayi dinle derken 15 20 dakikadan assagisi olmuyor maalesef. Ama saglik bakanligi reva goruyor. Bende surekli randevu bulamadigim icin ayni doktora ozele gidiyorum. Ama devletteki doktorlarin hakkida yenmez. Yenemez. Bu isyaninizi doktorlara degil onlari bu insanlik disi davranislari uygulayanlara ve durumu gormezden gelenlere yansitmaniz gerekmekte bence. Doktorlar bu isyanin en hakli tarafi uzgunum…