Soncul Ben gözümle gördüm ya adam dr diyorki sistem şuan onay vermiyor adam elinde demir levye ile girdi dr u dövecek. Annesini getirmiş bekleyemezmiş.Böyle insanlarla oturun siz uğraşın bedava gönüllü olarak uzaktan konuşması kolaydı yapın evladınızı dr okutun 6 sene sonra 2 yıl şark hizmeti , üstüne adam sistem açilmiyor diye levyeyle yürüsün , maaşları yatmasın bakalım böyle konuşabilir misiniz ?İster misiniz sizin evladınız bu muameleyi görsün? Özel dediğiniz kurumlarda bile hastane sahipleri kesik atıyor maaşlara bunu biliyor musunuz?