Siyasi bişey diyince engel yicem diye susuyorum ama bu işin doktoru öğretmeni yok herkes bence biseylere ses çıkarmalı. Susup oturuyoruz, halk halka düşman oluyor. Ama düşmanlar farklı. Yurt dışında görüyoruz doktor grev yapsa herkes sokağa dökülüyor, polis haksızlık yapsa herkes sokağa dökülüyor.. haklarını arıyorlar.. doktorlar grev yapıyor ama o kadar umutsuz ki hiç sanmıyorum seslerini duyurcaklarini. Aksine böyle halk halka nefret besliyor. Keşke hepimiz birlik olsak ülkemiz cennet olsa..