Marria SudeUu 39+5 oldum hiç bir belirti yok sancı YÖK açılma YÖK daha kanalda bile değil. Psikolojim bozuldu 😒
EceKndkci 38+3 nasipse perşembe sezaryen olacağız. Tansiyonum yükseliyor artık risk olusturur bebek icinde senin icinde ddi doktorum. Bakalım göreceğiz heyecanla sabahı bekliyoruz kontrol var 🙏🏻
Sdakzu EceKndkci canım benimde 2 gün boyunca akşamları tansiyonum 14 e çıktı. Bugün iyi ama 2 gun boyunca tansiyon takibi yapalım dedi. 39+1 deyim benimkide sezeryan olabilir dedi. Kafam çok karıştı.
EceKndkci Ecesareerva benim bebeğimin göbek kordonunun beslenme damarı kapalı binde bir görülen birşeymş diğer damardan beslendiği İcin anca 3 kg oldu gçeen hafta bakalm bugun görecegiz en fazla 3200 olur herhalde 🙄
CansuuAyy Ben de 38+3teyim Perşembe sabahı sezeryanım var☺️ Yürümekte zorlanıyorum aşağıya çok baskı ve sancı oluyor
Ecesareerva CansuuAyy aynı bende öyle catı agrısıdır dıyor doktorum maf ettı agrı benı yuruyemıyorum bende persembe sabah sezeryan olacagım
kkccozg SudeUu 37+6 ya girdik bu gece... Salı günü sezaryen olucam arada kasıklarıma ve karnımın alt tarafına doğru bıçak saplanır gibi sancı giriyo ve bel ağrım arttı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Seldaapk 37+6 oldum dünden beri belimde yanmaya benzer bir ağrı var ara ara kasılmalar oluyor çok halsizim sanki sürekli gazım varmış gibi 🤔
silakabadayi SudeUu 38+4 olduk oğluşumla 🤗 ne gelen var ne giden ağrı sızı da yok bekliyoruz bakalım ☺️
CansuuAyy Ecesareerva ben sürekli yatıyorum. Aynı gün kavuşucaz bebişlerimize sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ☺️
ArslanlardanEsra SudeUu 38+5 nişan dedikleri gelmedi hala hergün adet sancısı gibi ağrım oluyor ümitleniyorum sonra foss😣 artık çokk zorlaştı doğurmak istiyorummm
Beriliko ArslanlardanEsra evet bende aynı şekilde 38+5 im hiç bişey yok sadece ara ara bel ağrısı🙄artık çok zorlanıyorum doğsalar keşke
SudeUu ArslanlardanEsra bende hıc bsey yok acaba neden dıorm persmbe suyuma bakıcak doktor o zaman ne olur bılmıorm mıde bulanstısı ve tansiyon dusuklugu yasıorm her gun
Oglusumubekliyorumsss Herkes sezeryn oluyor burda 🙄😂😢🤗 bnde cok kararsizim 37+3 carsanba belli olucak bnmde
Ases54 Kusura bakmayın ama bazı anneler ay ben uğraşamam yok ben doğuramam sancı çekemem diyor anneliği kolay mı sanıyorsunuz ya da ameliyat olmayı ben anlamıyorum gerçekten bence doğum işin en kolay kısmı normalden korkmayın ama sıkıntı varsa tabiki riske atmamak lazım
Deletedmom342 Ases54 niye anneliği kolay mı sanıyosunuz diyosunuz? Herkes normal doğurmaya cesaretli olmayabilir. Sezeryanla doğum yapınca noluyo yani. Lütfen böyle tepkiler vererek kimsenin moralini bozmayalım 🤷♀️