Ikbalkanmis Bnde 38 haftalık hamileyim son bir haftadır günde 3 4 defa ader sancısı gbi ağrım oluyo szce doğum ağrısı mi 😙
Deletedmom342 Ases54 niye anneliği kolay mı sanıyosunuz diyosunuz? Herkes normal doğurmaya cesaretli olmayabilir. Sezeryanla doğum yapınca noluyo yani. Lütfen böyle tepkiler vererek kimsenin moralini bozmayalım 🤷♀️
EceKndkci Ecesareerva benim bebeğimin göbek kordonunun beslenme damarı kapalı binde bir görülen birşeymş diğer damardan beslendiği İcin anca 3 kg oldu gçeen hafta bakalm bugun görecegiz en fazla 3200 olur herhalde 🙄
Beriliko ArslanlardanEsra evet bende aynı şekilde 38+5 im hiç bişey yok sadece ara ara bel ağrısı🙄artık çok zorlanıyorum doğsalar keşke
Coolmom 40+2 olduk normali bekliyorum ama bebişin hiç gelmeye niyeti yok🤷🏻♀️ Tabiki herkes bi avazda normal doğumla kurtulmak ister herkesin dayanma gücü farklı. Zaten duruma biz değil bebekler karar veriyor al işte normal gelsin bekliyoruz ama yok hiç bir belirti sezeryana doğru yol görünüyor🤦🏼♀️Allah herkese yardım etsin öyle de böylede hepimiz bir can getiriyoruz dünyaya
SudeUu Eda3460 dun gce aynısı bndede oldu yattgımda bıle o acı wardı neden bılmıorm ılk defa oldu kortm bnde