yagmurrrra Merve_3351 yanlış bilgi değil burda bunu uygulayan yüzlerce hamile var. Ve ben gerçekten farkettiğini gördüm. Duyar kasma. Sen hiç hamilelikte zararlı diye cips, bisküvi, paketli gıda vs yemedin mi mesela? Ya da çay kahve tüketimini kestin mi? Boş duyar kasma zorla bişey yaptırmıyorum kimseye herkes kendi fikrini söylemekte özgür isteyen içer isteyen içmez. Alt tarafı nesquik dedik sakin😀
Merve_3351 yagmurrrra postu net okumadın galiba hepsini illaki yemişimdir Ve bebeğe kilo alsın diye yenilen şeyler değil bunlar. Evet ben yemeğe bile tuz atmıyorum şeker de tüketmiyorum. Bnde kilo aldırmaya çalişiyorum ve senin yorumundan etlilenebilirdim. Ve yanliş bilgi verme. Bu kadar alınma herkesin yorum hakkı var
yagmurrrra Merve_3351 tamam sen harika beslenmene devam et herkesin yorum hakkı varsa benim yorumumada karışma sana tamam dedikten sonra üstüne hala laf söylersen böyle karşılık alırsın uzatan sen oldun
Akyuz_90 Kelebekmisaliihayat Kelebekmisaliihayat amin inşallah hayrlisyila yok taklı degilim kilosuna sadece merak ettim 🤱🤱😉
Enfal_06 gamze6606 sabahları aç karnına 3 4 tane kuru kayısı yerden geçer canım bende öyleydim dokturum ilaç yazdı ilaçta biraz abartı tuvaleten çıkamıyordum içtiğim gün kuru kayısı ve yeşilik salatalık domates bu tarz şeyler yersen kabızlık problemin olmaz bol bol su iç düzeliyor
gamze6606 Enfal_06 neler neler denedim bana mısn demiyor, kuru kayısı, kuru incir, zeytinyağı, günlük 3,5-4 litre su, kefir, magnezyum… Maalesef yaklaşık 8.5 aydır savaşıyorum bu problemle :)
Enfal_06 gamze6606 doktorundan ilaç iste canım o zaman yazar mutlaka böyle devam ederse hemoroid olursun o daha kötü
zeynep9898 yagmurrrra ya bende ıcıyorum hemen hemen her aksam😮💨☺️pazartesi kontrılmz var bakalım kac kılo oomusuz 35 cı haftadayız
yagmurrrra zeynep9898 bize çok farkettirmişti hemde bu sayede sütte içmiş oluyorum 🤷🏻♀️ İnşallah kilo almıştır sizin bebiş🥰
Merve_3351 zeynep9898 kafeini fazla olduğu için çok yemek bebek gelişiminde olumsuz etkilermiş. miş deyim ki gelip bana sallamasınlar😃
Tantan Tugbaaatugbaaa bende de karaciğer enzimleri yüksek çıktı yeme konusunda doktorunuz ne bilgi verdi bana sadece et ve tereyağı yeme dedi
Tugbaaatugbaaa Tantan yağlı et süt kaymak yağ ve paketli gidalari kesinlikle yasakladı bol su ve yürüyüş yapmami önerdi ilaclari da kesmiştik o dönem
Paris-95 gamze6606 benim bebeğime de biraz küçük dediler 1 hafta sonra tekrar gel dediler kontrole. Ben o 1 haftada Her sabah 2 yumurta, 1 tüm avakado 1 dilim biraz büyükçe kaşar peyniri muhakkak Yedim Sonrasında 1 tüm muz bir avuç ceviz 5-6 adet kuru kayısı yedim Öğlen yemeği genelde hep bol marullu yeşillikli salatalar yedim yiyorum da hala Aralarda meyve soda Akşam yemeği muhakkak kendi mayaladığım 1 kase yoğurtla Ve uyumadan önce koca bi bardak nesquikli bazende ballı süt 1 hafta sonra 650 gr almıştı