Benim ikinci gebeliğim ilk bebeğimi 19 haftalıkken kaybettim. Doktor rahim ağzı yetmezliği olduğunu söyledi. 12+5de serklaj ameliyatı oldum. Doktor fitil olarak sabah akşam kullanmam gerektiğini söyledi. Şuan 19+1iz. Doktorum önümüzdeki haftalar riskli istirahat dedi elimden geleni yapıyorum ister istemez stres de oluyor. Bakalım iki hafta sonra detaylı ultrasonumuz var nasipse. Doktorunuz nasıl tavsiye ettiyse kullanın kızlar erken Doğumu önlüyor diye biliyorum bu ilacı tabi ki herşey allahtan. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun, Sağsalim kucağımıza alabilmeyi nasip etsin 🙏🏻