eceedmrll evet sürekli lekelenme yaşıyodum iğne kullandım progestan kullandım sonra rahmim normalden küçük olduğu için erken doğum riskim var diye 13. Haftada rahim ağzına dikiş atıldı ve ondan sonra lekelenme kesildi ama yine de kullanıyorum fitil olarak