Dnss0050
Kızlar bende bugun kontrole gittim 28+2 yiz.
Doktor rutin ultrsaon muayenemi yaparken herşey normal bebeğin gelişimi güzel. Suyun artmış ama şekerin normal olduğu için içimiz rahat beslenmene dikkat et şekerden uzak dur yine dedi. Sonra bebeğin çok hareketlendiğini vajinada çok baskı hissettiğimi sanki çıkamamış gibi tırmalar hissimin olduğunu anlattım güldü. Bi bakalım rahme dedi. Alttan muayene etti “”” erken doğum riski “”” var dedi. Rahim 11 mm 1 cmkadar kısalmış dedi. Progestan endolin ve oceon magnezyum verdi. Progestonı fitil olarak kullanıcaksın dedi. Daha sık takip edicez riskli gruptasın dedi. Normalde bu gibi durumlarda dikişte atılıyor ama önce ilaç tedavisi uyguluyoruz dedi. Çok stres oldum çok korkuyorum bebeğime birşey olursa diye canım gidiyor😔