RabEm
ben ilk doğumumu özelde yaptım ilgi alaka çok güzeldi. Yalnız ondan once başka özel hastaneye gidiyordum benim acil doğumum başladı kendi doktorum doğumuma gelmedi başka özele gitmek zorunda kaldım ve doktorumdan çok memnun kaldım doğum anında ve sonrası hiç Bi sıkıntı çekmedim çok şükür. Şuan 7 haftalık hamileyim hem özele hem devlete gitmeyi düşünüyorum. Bu hastane çalışanları ve doktorun iyi olması ile alakalı bence, yoksa özel devlet kıyaslama yapmamak gerek. Hangisinden memnunsan doğumu onda yapmak en mantıklısı.