RabEm maddi durumunuz uygunsa tabiki özel 😊
Her yönüyle ilgi , alaka ve en önemlisi temiz oluyorlar her hastaya ayrı çarşaf seriyorlar ki ben doğuda bir ilçede yaşıyorum özel klinik bizim için büyük avantaj ama tabiki devlet hastanesi de ilgili alakalı doktorlar var memnun olanlar var her yönü ile 🙂 şans biraz