RabEm arkadaşlar size önemli birşey anlatayım özel mi devlet mi karar verin okuyun üşenmeyin !
bebek hareketlerinde yavaşlama haraketsizlik sebebiyle acile devlete gittik iki gün önce gece gittim durumu izah ettim ultrasona aldılar buraya kadar hiç bir sorun yok kalbi elhamdulillah atıyor bir problem yok sonra doktor bana alttan bide kontrol edelim dediler 32. Haftamızdayız bu arada, daha önce hiç çatı muayenesi olmadım panik yaptım onu da yaptılar buraya kadar hiç bir sorun yok geçti gitti dedim tabi tek başıma elim ayağım buz gibi oldu. Sonra doktor bana biz seni tedbir amaçlı servise alalım bir gün dur dediler ben de tamam dedim ne derseler o bebeğimden dolayı koruyorum tabi sonra çıktığım yer neresi dersiniz DOĞUMHANE!!!!! Çıktım ilk gördüğüm muamele neden geldin nerdeydin oldu açıklarken tamam tamam hadi hadi geç nöbetimizin kaçıncı saati hadi yat dediler bende benim tuvaletim var acaba Nst bağlamadan gitsem dedim bana ‘ HADİ KIZIM HADİ YAT YAT GİDERSİN DEDİLER ’ HAMİLE bir anne tuvaletini tutmak da zorluk çeker halbu ki demi ? Sonra yattm aşırı sıkışık bir şekilde o şekilde bana tam 2 saat tuvaletimi tutturdular hemşire 3 defa geldi 3 de dedim oda bana ANLIYORUM TAMAM DİYEREK CEVAP VERİP GİTTİ. Tuvaletm var diyorum tamam anlıyorum diyor. Sonra bir şekilde kalktım gittim ofladı pufladılar en korkunç olay ne biliyormusunuz yan odadı kadın tam 8 saaat yanımda bas bas sancıdan bağırdı ben daha doğuma hazır değilken 2 kişinin yanımda canlı canlı bağıra bağıra doğurmasını izledim onlara edilen hakareti izledim yardım isteme çığlıklarını duydum 3 kişinin abanarak kadını doğurttuğunu izledim su patlama Seslerine kadar şahit oldum!!! Sabah 15 stajyerle gelip beni azarlayarak alttan muayene etti elini acımasızca aniden soktu çıkar altını dedi insanca olmayan bir dilde neden sıf stajyerler görsün diye. Benim alttan muayene edilecek ne yanım vardı hiç sancım yok açılmam zaten yok ve bunu sıf stajyer için 3 defa tekrarladılar. Yanımda bağıra bağıra doğuran kadına alayca bağır bağır belki çıkar dediler dahası da var ama anlatmak ağır geliyor!
Ve ben 32 haftalık kendimi doğuma hazırlamaya çalışan bir anne adayıyken bu gördüklerim sonucun da normal doğum düşünmem yada psikolojimin bozulmaması sizce mümkün mü ?? Ertesi gün servise indiğimde eşimi annemi gördüğüm de ben bebek istemiyorum diye bağıra bağıra ağladığımı hatırlıyorum. Video izlemekle kıyaslama asla yapmayın canlı canlı izlemekten bağırma seslerini 8 saat duymaktan bahsediyorum. Doğurturken ay miğdem kalktı diye konuşulan sözlerden bahsediyorum. Rabbim kimsenin hakkını kimseye bırakmaz sonuç ne mi doğal doğumdan vazgeçtim psikolojim alt üst durum da sadece ağlıyorum sürekli ağlıyorum bebeğim ve ben şuan ne kadar sağlıklıyız ? Rabbim kimsenin ahını kimseye bırakmaz bir gün hepsinin aynı muameleyi görmesi ümidiyle!!!! İşte bu yüzden devleti rabbim bildiği gibi yapsın hepsi ettiklerini bulsun beter de olsunlar!! Rabbim herkese merhamet duygusu nasip eylesin. Mümkünse özel ve sizi mesleği için değil de o bebeği eline almayı hak eden doktorlarla buluşturmayı nasip etsin. Rabbim herkese o gücü bereketi versin kimse devletin eline kalmasın.