Kızlar bana kızmayın ama kilomuza dikkat etmemiz yalnızca kendimiz için değil bebeğimiz için de çok önemli. Amaan boşver sonra veririz şeklinde birbirimizi gazlamayalım bence 🙂) doğduktan sonra lohusa depresyonu diye de bi gerçek var.. o zaman da sütüm olsun die yiyelim şeklinde mi gazlıycaz kendimizi.. şeker ve unlu ürünler cidden çok zararlı. Hamurişlerinin, cipsin, kolanın, çikolatanın bize hiç bi faydası yok. Süt, yumurta, peynir ve yeşillik yiyelim bol bol su içelim, ara öğünlerde ceviz,badem, kurukayısı yada hurma yiyelim. Şekerimiz varsa da dikkat edelim. Yukarıda şeker hastası olan arkadaş ne güzel dikkat ediyormuş.. bende çalıştığım için çok dikkat etmiyorum ama şahsım adına bu bir bahane değil. inşallah bizlerde dikkat edebiliriz.. bir de eğer dikkat etmiyorsak başkalarına kaç kilo aldın die sormanın kendi moralimizi bozmaktan başka bi işe yaramayacağını düşünüyorum. Moralimizi de bozmayalım, sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım Allahın izniyle, bizim de irademizle inşallah 💕