Busemya açlık şekerini 100 tokluğu 120 nin üstü istemiyor kadın doğumcular genellikle bebekte aşırı büyüme ve erken dönemde düşük tehtidi olduğunu söylerler kendinizi hiç sıkmayın hepsinin çaresi var bu işin en başı kafa rahatlığı içinizi ferah tutun ben şuan insülin-ilaç kullanmıyorum karbonhidrat ve şeker sınırlamasıyla tip2 diyabet hastası olarak açlıkta 80 toklukta 110 u geçmiyorum ve hiç ama hiç aç kalmıyorum sürekli de birşeyler yiyorum inanın. Sadece yiyebileceklerinizi ve kesinlikle yiyemeyeceklerinizi, porsiyonları bilmek yeterli. Erken fark etmeniz çok büyük şans 🍀