SudeUu Marria doktorum bna hıc bsey demedı bu konuda bebek ıyı dıos sancı uok dedı persmbe gel suyuna bakcam dedı zaten suyuma bakrsa o gce Doğum gerceklesır
Marria SudeUu ay valla hiç hamile gibi değilim ağrı sızı yok sancı yok açılma yok çocuk kanalda depil😂😂 içim şişti anlatırken o yüzden bi kere daha düşün bence sen doğurursın😂😂
Aslibkts SudeUu şimdi doktordan çıktık doktor cumaya kadar gelmezse sabah vajinal propess ile doğumu baslaticaz dedi yatış işlemlerini bile yaptılar 😓
Sdakzu EceKndkci canım benimde 2 gün boyunca akşamları tansiyonum 14 e çıktı. Bugün iyi ama 2 gun boyunca tansiyon takibi yapalım dedi. 39+1 deyim benimkide sezeryan olabilir dedi. Kafam çok karıştı.
EceKndkci Ecesareerva normal normal her bebek 4 kg doğacak degil ya saglıklı olsunlar 2500 olsunlar bizim olsunlar 🙂🙂
SudeUu Marria walla bndede yok hıc bsey Ağrı sızı falan persmbe suyuma bakcak doğumu baslatıcak ondan cok korkuyorm 😆
RabiaGlck Mrveymn çatın dar dedi bilmiyorum genede cumaya kadar normal gelmezse riske atmıcam sezeryan olcam
SudeUu RabiaGlck çatı dar olunca normal yapmıo bızde Perşembe’ye beklıorz suyuma bakcak dewlete mı gıdyosn
Sdakzu EceKndkci yarın benimde kontrolüm var bakalım ne dicek🙈 aksi gibi Bugunde hiç çıkmadı tansiyon 🤷🏻♀️ hayırlısıyla kucağına al bebişini😊
SudeUu Aslibkts ya bak benmde boyle olucak Perşembe’ye kadar gelmezse suyuma bakcak Doğum baslatacak😰