SudeUu yani okadar sancıyı çekip sezeryana çevirecekse bir mantığı yok doktorumlada konuştuk oda bana bıraktı saolsun biz yardımcıyız sadece dedi bende sezeryan dedim sipinal epidural birlikte yapacaklar rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip yeşimde normal doğummuş sezeryan doğummuş çokta farketmez 🙏