MihriiFb sakın öyle bi hata yapma. Gebeliğin ilerleyen dönemlerinde ikidebir jilet yapmak çok daha zor olacak. Ben senelerdir kuaföre gidiyorum, gebeliğim boyunca da gittim.. jilet yaparsan ilerde ağdaya dönmek çok acı verici oluyor, tüy dökücü zaten kullanma.