MihriiFb 22 yaşındayım sadece bir kere kuaföre gittim oda düğün zamanı komple aldırdım çok rahattım ama acım çok olmuştu evlendikten sonra tüy dökücü kullandım biraz rahatım ama şuan 23.haftadayım önümü dahi görmüyorum sanırım tekrar açısada kuaföre gidicem ilk gittiğinde çok utaniyorsun ama sonra alışıyorsun canım çok rahat edersin şimdiden alıştir