Papatya123 haftanız kaçtı o zaman? Çağırma sıklığı değişiyo ya çoğu genelde son haftaya kadar ücretsiz çağırmıyo ben 37deyim ilk defa 7 gün içinde çağırıldım öğrendiğimden beri lokmana gidiyorum bir de. Ahmet melih bey muayene konusunda nasıldı Peki ? Doğumu için bişey duydunuz mu hiç?