Özelde tek doktor tek ebe tek hemşire takibinizi yapıyor . Acil bir durumdan ulaşma şansınız yada farklı bir durumda ulaşma şansınız var genelde pozitif doğum hikayeleri oluşuyor .
Devlette şehir ve devlet hastanelerinde kontroller ve doğum başka doktorlara geliyor genelde ebeler sert tavırlarıyla anılıyor.
Üniversite hastanesinde ise muayne ücreti karşılığında doktorunuz tüm takibinizi yapıyor ama doğumda hangi doktor nöbetçi ise o giriyor dogumunuza şehir de önemli diye düşünüyorum kız kardeşim ağrı da ve doktor bulamıyor Erzurum - Van gibi büyük şehirlere gidiyor muayne için