Gulsen4224 esraizmirli oğlum doğduğunda 2900 dü kızım kaç oldu bilmiyorum balım gideceğim inşallah ama zayıftır diye düşünüyorum diğer haftalardan 🙈
Gulsen4224 esraizmirli ewt canım sonradan topladı şükür doğurması da zor olur diye teselli ediyorum bende 😂🤭
esraizmirli Gulsen4224 evett yaa bende doğurmaktan çok korkuyorum 🤷♀️😀 zaman azaldıkça stres yapıyorum 😩
Gulsen4224 esraizmirli bende oğlumda zorlandım acaba yine aynı şeyleri yaşarmıyım diye bi stres basıyor sonra bi teselli ediyorum ama yok heyecan basıyor 🤭🤭😂
Tugba1421 Nisanurunannesi3850 bende 39+3 üm.bu gece nişanım geldi şeffaf sümügümsü şekilde ne kadar zaman sonra gelir bilmiyorum çarşamba doktora gideceğim ağrı ve kasılmalar oluyor ama düzensiz beklemedeyiz
esraizmirli Gulsen4224 genelde 2.ler daha kolay oluyor diyolar inşallah hiçbirimiz zorlanmadan doğuralım benim ilk ama olsun 😂
Gvdhejdj Ya lütfen benimkinide cinsiyeti ni soylermisiniz https://resimyukle.io/r/XA5b1beV2r
Nisanurunannesi3850 Mlsgllk ya hayirlisiyla gelseydi bi🤗🌸siz basi cekin bizde arkanizdan gelelim artik😂🌸
Nisanurunannesi3850 Sumeyyerbey4741 ya bitmis bisey kalmamis sag salim kucaginiza alirsiniz insallah🤗🌸