Ben de 37+5 im geçen hafta çatı muayenem vardı doktor ön kemiğin biraz aşağıda seni zorlayabilir dedi açıkçası biraz korktum ben de bakalım bu hafta tekrar kontrole gidicem tekrar bi muayene edelim son kararımız verelim dedi hayırlsı olsun artık. Ama bende de ekstra bi belirti yok karnım hala yukarda hatta.