oykuduru21 Nisanurunannesi3850 36+5 olduk 16 gün sonra sezaryen olucam akıntım arttı benimde ve karnımın şekli değişti aşağıda duruyor üstü boş 🙄 doktor kanala girmemiş dedi ama çok aşağıda
Mlsgllk Nisanurunannesi3850 canım bugün doktora gittim açılmam 4cm olmuş. Doktor perşembe gününe kadar bekleyelim 5cm olunca müdahale edelim dedi çünkü NST de sıfır sancı çıkıyor😬
Nisanurunannesi3850 Mlsgllk ya hayirlisiyla gelseydi bi🤗🌸siz basi cekin bizde arkanizdan gelelim artik😂🌸
Hacer04 Nisanurunannesi3850 bizde bugün tam 39 haftalık olduk 7 gün var doğuma ama tık yok agrılarım var ama beklemedeyim 😘
esraizmirli Gulsen4224 yok doktorum 37+1 de yapıcaktı ben istemedim canım 38+2 de gidicem tekrar o zaman yapıcak 🥰
Sumeyyerbey4741 Nisanurunannesi3850 son 2 gün çarşamba sezeryan olup 7 nisan da bir prenses annesi olucam nasipse 🤲 heycan dorukta
Nisanurunannesi3850 Sumeyyerbey4741 ya bitmis bisey kalmamis sag salim kucaginiza alirsiniz insallah🤗🌸
esraizmirli Gulsen4224 evett ama benim bebiişim biraz iri 🤷♀️ Bu hafta belli olur ne olacağı heralde sezeryan olabilir böyle kilolu devam ederse dedi hayırlısı 🥰
Zehra061 Nisanurunannesi3850 Merhaba☺️ Biz de bugün 38+6 olduk. Hafif sancılarım var. Ayak bileklerim özellikle çok ağrıyor. Onun dışında hiçbir şey yok 🤗 Doktorum herşey yolunda diyor. Hala çatı muayenem de yapılmadı. Bekliyoruz öylece ☺️
Ecmelbeyza Zehra061 senin yine sinyaller var az buçuk biz de yok 🤭38+4 hep yorumlarda okuyorum 38lerde geliyo bebişler genelde ben de 38lere şartlandım ama yok
esraizmirli Gulsen4224 evett canım annesinin bebekliği gibi tombiş olucak galibaa 😂sağlıkları yerinde olsunda inşallah gerisi önemsiz
MervErdo 39 olduk ayaklarım bedenime dar gelir oldu derileri uyuştu resmen ya ne bi sancı açılma nişan hiçbişey yok aksine bi enerji patlaması var anlamadım gitti
Gulsen4224 esraizmirli öyle mi anneye bağlı oluyor galiba ya bende zayıf doğmuşum oğlum zayıf doğdu kızcemde zayıf olucak galiba canları içinde olsunda😅😅😍
esraizmirli Gulsen4224 ne kadarki kilosu şuan ama bence zayıf bebek daha çabuk toparlanıyor daha çabuk kilo alıyor ☺️
Kucukkedi Bende 38+6 dayım, gün içerisinde cok hafif kasık ağrısı dışında bir şey yok, elimden geldiğince yürüyüp hurma ananas yiyorum ama tık yok 🤷🏼♀️
Gulsen4224 esraizmirli oğlum doğduğunda 2900 dü kızım kaç oldu bilmiyorum balım gideceğim inşallah ama zayıftır diye düşünüyorum diğer haftalardan 🙈