Tugce7798 bende de ilk hamileliğimde çok vardı kaşıntı antibiyotik ve travazol kullanmıştım geçmişti. Şimdi ikinciye hamileyim kaşıntı yok akıntı var bu seferde zalain krem ve firil verdi doktorum. Pamuklu iç çamaşırı kullanmakda önemli. Hava geçirmeyen kumaşta yapabilir mantar. Günlük pedler, kokulu tuvalet kğıtları, tüy dökücüler bile mantar kaşıntı yapıyor. Birde sabun yerine genital yıkama jelleri kullanmak lazım