Bir de bunlara ek olarak mümkünse kızlar iç çamaşırınızı makineye atmayın. Ben bunu bir uzmandan dinlemiştim çok hak verdim yıllardır çamaşırımı elde yüksek sıcaklıkta beyaz sabun ile yıkıyorum. Çünkü makinayı bir düşünün içinde neler neler yıkanıyor. Sadece eşimizle bizim değil misafir geliyor onların da kirlileri yıkanıyor örneğin paspas atıyoruz bazen ayakkabı yıkanıyor vs. Ya da biz bir yere kalmaya gidiyoruz milletin makinasına atıyoruz. Elde kaynar suda yıkayın doğal ortamda kurutun ve ütü yapın buharlı sıcak çamaşırın en iyi temizlik hali budur.👍🏻