Nurhayat92 önce özel muayenehane de A. Akkoca ya gidiyordum ancak fiyat olarak yüksekti doğumda çok yüksek fiyat istiyordu .ayrıca sgk ua bağlı olmadığından ben ilaç rapor vs sıkıntı yaşıyordum.enerjmizde tutmadı diye düşünüyorum.Can hastanesi Sadık beye gidiyorum şimdi.gayet memnunum, çok enerjik ilgili. doğum orda olacak nasipse.