Anne54 benim ilk hamileliğim. 13. Haftada karnımda balık gibi bişeyin döndüğünü hissetmiştim ama emin olmamıştım tabiki. 14. Haftada göbek deliğimin yakınında bişey pıt etmişti otururken. Sonradan bi daha hissetmedim 16ya kadar. 16dan sonra hergün düzenli olarak hissediyorum çok şükür hissetmediğim gün olmadı.
Yani insanların dediklerine itibar etmeyin. Her bünye her karın farklı. Her bebek farklı.
Hayırlı olsun 💗