arelaslan Anne54 16 da hissettim pıt diye. Sonra hep koydum elimi günden güne sertleşti şimdi uyandırıyor annesini kahvaltı için 😂😂😂
Anne54 esraizmirli o tatlı şeyi kesinmi ya ben tatlı yiyip gittim bugün doktora normal sabit yatıyordu yemeden gidince daha çok hareketliydi uyuyorda olabilir gerçi 🙄🙄🤔
esraizmirli Anne54 ben hiç ultrasona tatlı yiyip girmedim ama benimmoğlum eli kolu bacakları hiç durmuyor sürekli hareket halinde insanın çok hoşuna gidiyor ☺️
zynpcknn Gayeninannesiyesim bnde çok aşırı zayıfım 15.haftama gircm gece uyurken bebeğin yukarı doğru çıktığını hissettim belki yanlış hissetmişimdir dedim ama doğru hissetmişim ☺️
Anne54 Nisanurunannesi3850 maşallah canım bugün doktordan öğrendim evet hissetme ihtimalimiz varmış sonuçta herkesin bünye hamilelik farklı
Anne54 esraizmirli normalde benimkide öyleydi sabah erken saatte gittim ya uyukluyordu ya hastaydım ondan oda bitkindi bilemedim 😀
NarminAmirli Mom103 bende 17+5 haftaligim,hafif titresimler gibi bazen hissediyorum,biri beni itiyor gibi acaba bebegimmi😕cok guclu degil ama 15 haftadan beri hissediyorum,1-2 geciyor yine sagima soluma uzandigimda fark ediyorum
Esra2580 rodin123 neden öyle emin konusuyosunux benimde ilk gebeliğim bende aynı şekilde 18 de 17 de hissetmeye basladjm şuan 22+5 olduk baya baya tekmeler atıyor dışarıdan bile belli oluyor. Herkesin vücut yapısı hamileliği farklıdır , zayıf insanlar erken hissedebilir . İlla 24 25 de hissedecek diye birşey yoktur.
esraizmirli Anne54 ben bilerek geç saate alıyorum valla hem doktorum daha sakin oluyor o saatlerde hemde bebiş hareketli oluyor😂
aselsura123 İlk gebelikte kızımda 17 haftalıkken hissettim şimdi yine hamileyim 15 haftalıkken ilk defa hissettim şimdi 17 olduk çok güzel oynuyor yemekten sonra maşallah 😍 sizinde bebeğiniz büyük ihtimalle