Mervessolak rodin123 yanlış biliyorsunuz maalesef 16 dan çoğu sonra anne hissetmeye başlıyor vücutla alakalı bi durum birazda
Zombicikk Anne54 her haftanın her anın bile tadı keyfi ayrı bambaşka ve geri gelmeyecek bu yüzden tadını çıkarmak keyfini sürmek lazım😍 sağlıkla gelsinler inşallah
Anne54 Zombicikk kesinlikle canım ya 4 ayı geride bıraktım ama nasıl geçti nereye geçti anlamadım tabikide hemen almak istiyorum kucağıma ama bi daha geri gelmicek bu günler iyice sindirmek her anın tadını çıkarmak lazım doyasıya 😊🌸
livasmomm Anne54 bundan sonra daha net hissedersin 17. Haftana giriuorsun canim bende 17 de hissetmeye basladim hele 20. Haftadan sonra deli gibi dönüyor iceride 😅 29. Haftam bitmek uzere şuan
rodin123 Anne54 valla herkes bi tepki vermiş meğer herkes kadın dogumcuymus haberimiz yok be 😀 en iyisi doktoruma sor 😂
Cyneem rodin123 gayette var ben 13. Haftada hissettim doktorum o bebek dedi. Göz seğirmesi yada nabız gibi atar dedi. Herşey herkes de mümkün olabilir.
OzgeSahin2 Anne54 yerim ya ben onuuu 🥰once kucuk kucuk vuruyor sonra iceride savas verircesine tekmeler atiyor😅
ozlemmyy rodin123 nasıl mümkünatı yok? 17. Haftamda hissetmeye başladım ilk gebeliğim ayrıca 22 de dışarıdan elini koyanlar Bile hissetmeye başladı tekmeleri
Seymacvk rodin123 Hareketler 16dan itibaren hissedilir diye biliyorum. Sizin plasenta öndeydi demekki ondan o kadar geç hissettiniz. Bende 16. Haftamda hissettim, zaten anlaşılıyor bir karın gurultusuyla karıştırılabilecek birşey değil.
Rbs111 rodin123 17. Haftamda hissettim ilk gebeliğimde . Bi arkadaşımda 28. Haftadan sonra hissetti değişir . 14 erken ama 17 ideal
RukiyeOzdmr Anne54 zayıf ve göbeğin azsa olur benim de o hafta basladı minnos bi şekilde ❤️❤️ Sonra yavaş yavaş hareketlerini daha da çok hissetmeye basladım
RukiyeOzdmr rodin123 ne 24, 25 i ne kdar geç …. ben de 17 de çok net hissetmeye basladm. Zayıftım ve normal karşılandı.
PervizAyka Anne54 Evet oluyo benimde ilk hamileliyim 3cü ayından beri hissediyorum çok şükür önce minik bir kelebek avuc içinde kıpırdıyo gibi oluyo sonra ki aylardada gelsin tekmeler☺
Gizemceylan Anne54 aynı durum bende de var yalnız bağırsak hareketleri mi bebeğim mi emin olamıyorum 😅
UrazyadaMasal Anne54 bende 14. Haftadan itibaren hissettim oğlumu ilk cocugumdu üstelik hissetmiş olabilirsin cnm