tuzvelimon Merveatay çok saçma kalıpları bacak arasına kaçıyor. Kumaşı sert ve kalın lekeler asla geçmiyor. Sevemedim ben bir daha asla almam 🤷🏻♀️
bogurtlenim Tugce1803 Ayy Bebek bezi dısında sükürr Tamamlamısım hepsini bir göz attım da eksik yok gibi 🙈😀
Merveatay Chikko ohlala bebek arabasını duyan var mı acaba jokerde indirime geçmiş 750 TL. Hafif kullanışlı duruyor
tuzvelimon Tugce1803 prego kullandım ben gayet güzeldi. Marka değil ama piyanolu olması önemli bence. Ayaklarını güzel çalıştırıyor
Tugce1803 Ozgee25 yastık da yatmayacak ki🤷🏻♀️nevresimi ne zaman kullanıcam yorganda kullanmayacak kış bebeği olacağı için battaniye olacak
Ozgee25 Tugce1803 ben hem yorgan hem battaniye kullanmayı düşünüyorum üst üste yeri geliyor tek yorganla biz üşüyoruz kışın.
Tugce1803 Ozgee25 Senin fikrin canım☺️yumuşacık battaniyeler var 2 tane örtersek hiçbirşey olmaz evler zaten kaloriferli
M21 Tugce1803 bunlarda daha net sanki https://imgyukle.com/i/SWDGFy https://imgyukle.com/i/SWDpC6 https://imgyukle.com/i/SWDDsp