Tugce1803 Şimdi tekrar baktım listenize. İki tane hastane çıkışı alacaksanız bence şapka ve eldiven almayın. İkisi de çok uzun giyilmiyor. Hatta eldivenleri ben ilk hafta sonunda çıkarıp tırnakları kestim. Bebek yaza geliyorsa ya da kaloriferle ısınacaksanız gerek yok. Hastane çıkışındakiler yeter. İç zıbın dediğiniz şu incecik tek üst giyilense ona da hiç gerek yok. Alttan çıt çıtlı bodyler en kullanışlısı. Üstüne de bir tulum giydirirsiniz. Alt üst ayrı takımlar pek tercih etmeyin ilk 3 ayda sürekli orasından burasından çıkıyor hamız gibiler zaten düzletmek zor oluyor. Tulumlar tercih edin. Pijama diye ayırmanıza da gerek yok ilk 3ayı. Ama bol alın body ve tulum çok kaka sızıyor o dönemde 😅 bir de kundak benim oğlum hiç hiç sevmedi boşa aldım gereksiz oldu.
En çok body ve tulum kullandım ilk 3 ay
Ağız mendili çok çok kullandım reflüsü vardı
Alt üst takımlara 5-6 ay civarı geçtim 💁🏻♀️