Bende 20. Haftadayım hala arada kusuyorum.Geçen gün kardeşimle otururken ben bi kusup geleyim dedim. Öyle istediğin zaman kusabiliyor musun dedi. 🤣 evet asıl kusmadığım her an kendimi tutuyorum dedim 😃 çok şükür 2-3 gündür bıraktım prilamı bu ara biraz iyiyim😊