Melodixxx Ftmrmzn sorma bende öyle dedm belki mazoşistçe geliyordur ama sevinşyorum ya yalnız olsaydm o zmn ne yapardm diye🙈🤣🤣🤣
Melodixxx Esraaa02 tabiki öyle insan acı çekmese çaresiz hissetmese bebeğine zarar verdiği düşüncesyle yaşar ki inan ilacı her aldğımda canım acıyor ama elden ne gelrki olmaynca olmuyor ne tedavisi var ne çözümü var ben öyle bişeyi ne görmüştm ne duymuştm 😖
Esraaa02 Melodixxx Herşeye çözüm buldular şu hamilelikte ilaç kullanmadan bitkisel yolla kesen bişey bulamadılar zaten onlar bulana kadar biz çocuklarımızı büyütmüş oluruz 😂🙈 bazıları çok daha ağır benim gibi 10 kilo verdim bir ayda
Melodixxx Mom9272 benmki detaylıya radyolojiye göndermşti orda doktor söyledi safranda taş var böbreğşndede şişme olmş diye araştryrm bu ikisininde etksnde bulantı kusma var ama ben hala gebelik bulantısı olduğuna emnm ama bilemyrmda tabi
Melodixxx Esraaa02 kucağımıza alınca kokusunu çeknce unutacz tabi ama ikinci çocuk için tekrar düşünmemize sebep olack😂😂
Ftmrmzn Melodixxx benimde sağ böbrekte buyume var ondan mı bulantı diyosun ama kaç ay çektim ben bulantiyi gebelikle alakali bence bulantı buyumede baskı yaptıgı için dedi doktor
Melodixxx Ftmrmzn ya araştrınca belirtlernde kusma bulantı var ama benmkinin ondn oldğunu sanmyrm blmyrm bildğin gebelik kusmaları yada ben ayırt edemyrm bilemiyorum
Esraaa02 Melodixxx ilkinde kızdı 9 ay kustum ikincisi oğlumda 5 ay kustum sonra sabahları sadece kusmaya devam ettim şimdi 19 haftalık hamileyim şuanda sabahları kusuyorum ilaç kullanıyorum böyle devam eder büyük ihtimalle canım
Melodixxx Esraaa02 sende mi 10 kilo vermiştn😂bende 10 kilo vermştm o günleri düşündkçe şuanki halime şükrediyorum resmen
Esraaa02 Melodixxx aynen canım hala kusuyorum ama eskiye nazaran daha iyiyim kan kusmuyorum enazından 🤲😊
Muberraonur Melodixxx kusmalarım geçti Allaha şükür 16. Haftalarda kesildi daha da tekrarlamadı ben dramamine kullandıydım sadece kusmayı bulantıyı kesiyordu iştahsızdım 🥵
Melodixxx Mom9272 😟bu 9 ay boyunca kusanların sayısı baya fazlaymış önce sadece ben varım aanıyordum🙈yukarda bir arkdş doğumdan sonraki akşamda kustum sonra geçti dedi😖
Esraaa02 Melodixxx kesinlikle yoksa getirebilirmiyim annelik tam bir delilik 😂valla ama ne olursa olsun iyiki varlar diyorum hep şükrediyorum 🤗
Aygul01 Mom9272 hahahhaa aynen o geçenkini diyorsun. Bugünkünü görmedin ozaman. 7haftalik hamileyim kusmuyorum aşermiyorum bebeğimde sıkıntı yoktur demi diye biri post açmıştı 🥱