Melodixxx Muberraonur oluyordu ama böyle değildi canm ya gebelikte kusma ve bulantılr bence hayatının hiç bir anındakine benzemiyor hem ağız tadın kalmyr hem iştah kalmıyr hem heran çıkarmaya hazır oluyorsun hem çok şiddetli oluyor bilmyrm ama çok farklı
Aygul01 Muberraonur aynen bünyeyle alakalı. Mide bulantisida olmadı diyecek kadar az diyebilirim. Ama iste ikinci gebelik nasıl olur bilmiyorum☺️ Gerci hos İlkini dogurdumda ikinci kaldı 💆🏻♀️
Mom9272 Aygul01 ya bana hala süt kartı gelmedide sağlık ocağındaki ebeyede soruyorum kaydını yaptım ben dıyor
Melodixxx Mom9272 🤣🤣🤣🤣bundan şüpheliyim valla bazen kusarken çıktı çıkack diyordum şuan büyüdü herhlde artk imkanı yoktur🤣🤣🤣🤣🤣
Melodixxx Esraaa02 süreck sanıyordum o yzdn açtm bu postu artk geçecğine inancımı nasl kaybetmşsem doğumdn sonrada devm edeck sanıyordm😂
Esraaa02 Melodixxx etmez canım etmesinde zaten benim bebeğin kalp atımı ile başlar o rahmimden çıktığı an biter seninkide öyle olacak merak etme 😊😊
hunilimom Mom9272 hiç kusma mide bulantısı yasamadim🤷🏻♀️ Öyle de doğurdum ki normalde cok hassasimdir midem en ufak şeyde bulandır halbuki
Melodixxx Mom9272 çoğu gitti azı kaldı doğurcğn zamn haber et bana kusmanın bitip bitmediğini öğrenmeye hakkım var🤣🤣
hulya4627 Mom9272 prilam kullanıyordum zofer felan da kullandım yinede kusuyordum bıraktım bi faydasını göremedim
Mom9272 Melodixxx ilk işim sana yaZmak😅 ama doğurduktan sonramda kusuluyomş nedenmi organlar yerne oturduğu için birisinden duymuştm😳😳😳😳😅😅
Melodixxx Mom9272 verilip verilmediğini nasl öğrenecz o kdr kusuyorz bari vercğimz sütün parasını alalm🤣😂
hulya4627 Melodixxx aynen bebekler sağlıklı olsunda yapacak bişi yok onlar için katlanacaz 🤗 ne kaldiki şura
hulya4627 Mom9272 aynen herkesin bünyesi farklı olduğu için prilamdan çok memnun kalanda var hayırlısı ya onlar sağlıklı olsunda
Mom9272 Melodixxx 🤣🤣🤣bebemizi kucağımıza alalımda artık bünyemiz alıstı kusmayınca kendımı tuhaf hissederm🤣🤣