Snmdnz Glsm3553 ozellikle yedigim bisey yok canm beslenmeme herzamanki gibi devam ediyorum bir tek gunluk 1 tane maden suyu iciyorum canm
Pinar_93 Asu20- canım bende 34+2 deyim benim de bel ağrım yok . Ki aktifim de sürekli temizlik vs yapıyorum evde kaldığımdan beri 😄
Mine-maral Pinar_93 bende sizinle aynıyım 34 haftaya girdik ama hiç durmuyorum 🤗 çünkü ev işi bitmiyor bazen hamile olduğumu unuttuyorum
Pinar_93 Ayse211 sürekli ilaç kullanıyor musunuz ? Bende alerjik astım var ama doktorum bir şey demedi 🤷🏻♀️
Ayse211 Pinar_93 ilaç kulanıyordum pempe fosterim vardı bıraktırmıstı dahileye doktorum ama doğumum yaklastı için çok kötü olmaya basladım nefes alamaz oldum tekrar kulandırmaya basladılar fosteri konturol altına almaya çalısıyorlar sonuç ne olacak bilmıyorum pazartesi tekrar kontrolüm var bakalım karar verecek doktorum 🤦♀️🤦♀️
defnemila Glsm3553 10-12 haftalıkken ilk fark ettim makat bölgemde nohut kadar şişlik belirdi ve büyük tuvalet sonrası bir parça kanama oldu ve sonra geçti. Ara sıra baş verir ama acı olmazdı. Son 2-3 gündür 3 meme vermiş birisi ceviz büyüklüğü kadar diğer ikisi fındık kadar maalesef. Kabızlık yok ishal yok 😓
Pinar_93 Ayse211 bende de var o ilaçtan . En son göğüs hastalıklarına kontrole gitmiştim ve bana o ilacı her gün alabaliceğimi bebeğe bir zararı olmadığını ifade etti . Ama normal Doğumla alakalı bir şey demediler . Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏
Pinar_93 Mine-maral bende öyleyim valla bi yandan da hep uzanıp dinlenmek istiyorum erken Doğum falan olmasın diye Allah korusun
Mine-maral Pinar_93 hareketleri bebeğinizin iyiyse hiç korkmayın benim oğlum iş yapmamdan zevk alıyor oturup dinlenmemle kudurması bir oluyor 😂😂
Ruhsuz Glsm3553 erken doğum riskim de yok ama Bi kere nst de kalp atışı durağan çıktı diye yaptılar bilmiyorum valla
Glsm3553 aselarzum35 hicbirsey yapmadanda zaman gecmiyorki hastane cantan hazirmi peki ne koyacagim konusubda kararsizim
aselarzum35 Glsm3553 oda hazır değil karantinaya alındık ya evdeyiz herşey var çoğunlukla ama hazırlamadım daha 🤭🤭 pijama takımı almam lazım
Minik-mucizem123 Ya kızlar 32 haftalığım ama bel ağrım hiç geçmiyor. İnce ince sızlıyor resmen yel girmiş gibi ama hiç üşütmedim sürekli sıcak tutuyorum kendşmi. Bulantılarım geçmişti ne güzel şimdi tekrar başladı. Uzanınca mide yanmam bogazıma kadar çıkıyor resmen. Ağrıdan ağlamak istiyorum ama bişe olur diye aglayamıyorum bile. Belimin ağrısı bacaklarıma bile vurdu. Kontrolüm de ayın 22 sinde. Bebeğimin hareketleri de gayet iyi ama böyle bel ağrısı normal mi acaba. Pazartesi günü kontrolüm vardı bi sıkıntı yoktu 😞😞
Glsm3553 aselarzum35 ben pijama takimisi sahinler aldim benimde gecelik almam lazim sen aldinmi gecelik
matrushka 33+5 olduk bugün bazı işlerimiz için eşimle çok koşturmamız gerekti dışarda, 6500 adım atmışız mahvoldum resmen. Nerde o eski eşimin yürüyüşünü yavaş bulan ben şimdi yetişemiyorum adama 😁 vajina ağrısı gümbür gümbür bakalım bu gece nasıl uyucam.
Glsm3553 matrushka vajina agrisi dedigin nasil oluyor bende adet sancisi gibi bir agri var ikisi aynimu
Derin_20 Glsm3553 35+5 gündüz rahatım ama gece yan yatmaktan çok ağrı çekiyorum 4-5 saat anca uyuyabiliyorum en fazla, kendimi yorduğum zamanlar bel ağrım oluyor sadece
matrushka Glsm3553 Yok ikisini de ayrı ayrı yaşadığımdan biliyorum adet ağrısı kasıktan yukarıdan aşağıya daha ön kısımda oluyor. Vajina ağrısı ise namı diğer çatı ağrısı vajinanın içindeki kemiğin ağrısı. Hani şu bebişlerin içinden geçip gelecekleri kemiğin ağrısı :)
aselarzum35 Glsm3553 yok ikisininrakım almak istiyorum, bir önden düğmeli bir elbise şeklinde gecelik
Derin_20 Glsm3553 evet hatta olabildiğinde soluma yatıyorum sırt üstü yatmak tehlikeli canım doktorum söyledi
Minik-mucizem123 Glsm3553 bel ağrısı canım daha çok kuyruk sokumunun orası. Sag böbreğimde biraz genişleme var zaten onun ağrısı daha bi baska😞