Glsm3553 Pazartesi kontrolüm vardı belimin ağrısını söyledim ama normal demişti. İki gündür de arttı gibi. Rahim ağzını kontrol etti oda sancı yapabiliyormuş benim 19. Haftamda da kısalma olmustu ama oda normal çıktı. Bebeğin pozisyonundan da ağrın çok olur suan bebekle alakalı bi sıkıntı yok demişti. Ama gerçekten dayanılmaz bi ağrı. İnce ince sızlıyor sürekli. Diğer randevum da 22 sinde böyle devam ederse erkene alacam. Böbreğin için bişe kullanıyor musun bana Her ihtimale karsı enfeksiyonu önlemek için antibiyotik verdi o baya bi azalttı böbrek ağrımı