_zehra_ Ay benimde bugün daha az sanki hareketleri yaa .34+5 im. 4 gündür geçmeyen şiddetli kuru öksürüğüm var. Acaba etkiliyor mudur bebeği. Onun dışında bide çatı ağrısı var zor yürüyorum
Snmdnz Glsm3553 aynen canm kasik ve karin agrisi bel agrisi ve bebegim hep sag boslugumda duruyor cok oturunca orda agrim oluyor 33+5haftaligim 10 gun sonra mecburi sezeeyan dogum icin gun almaya gidicem canm bebisim en son 29+3ken 1890gr. 42cmdi canm☺
Glsm3553 Snmdnz bebegin kilosu iyiymis bence benimki 32 de 1800 du herseyden yemege calisiyorum kilo almasi icin ne yiyorsun 🙂
Asu20- Bide adet sancısı gübü agrı demişler, ben pco lu idim hiççç sancım olmazdı ki. Kan gelirdi anlamazdım yani. Şimdi sancı gelse ne oldugunu bilmicem.
s_koc 33+5 geçen haftalarda dayanılmaz bir gaz sancısı ve kabızlık yaşamıştım neyse ki bu hafta dikkat ettim geçti kuru erik kuru kayısıyla. Yürürken tıs tıs diye yürüyorum nefes almam zorlaştı ağrıdan çok allerjik kaşıntılarım başladı ilaç da kullanamıyorum çok zorluyor :(
fsyhslg Asu20- bende başta sertleşme sanıyordum bebek toplanıyor diye düşünüyordum canım karnım yamuluyor bi kısmı sertleşiyor en fazla bi dk sürüp geçiyor yalancı kasılmaymış meğer😁 hep başka bi bölgesinde oluyor karnımın
Asu20- fsyhslg fsyhslg hmmmm. Hemüz bir kez oldı öyle birşey. Moda giriyoruz artık demek ki . Girelim ya . Hiç belirti olmayınca acaba 42ye kadar gelmicek mi diye korktum .
Snmdnz Glsm3553 ozellikle yedigim bisey yok canm beslenmeme herzamanki gibi devam ediyorum bir tek gunluk 1 tane maden suyu iciyorum canm
Glsm3553 Gmzzz yatarken hep ayni tarafa yatiyorsan onunda etkisi olabilir sirt agrisina ama zaten duz yatmamaya calissamda yine arada duz yatiyorum zarari olmaz insallah
defnemila Glsm3553 İşim kötü yanı bende hiç kabızlık problemi olmadı gebeliğimin başından beri. İshal durumuda aşırı kusma zamanlarımda oluyordu sadece. Her gün 2-3 tane kayısı atarım ağzıma arada hoşaf yapar içerim. Kabızlık olmadan hemoroid çekiyorum🙄 Kız diyorlar inşallah 🌸
defnemila Glsm3553 10-12 haftalıkken ilk fark ettim makat bölgemde nohut kadar şişlik belirdi ve büyük tuvalet sonrası bir parça kanama oldu ve sonra geçti. Ara sıra baş verir ama acı olmazdı. Son 2-3 gündür 3 meme vermiş birisi ceviz büyüklüğü kadar diğer ikisi fındık kadar maalesef. Kabızlık yok ishal yok 😓
Ruhsuz 36 haftalığım benim de 34.haftada ciğer geliştirici iğne yapıldığı zaman çok yavaşlamıştı şimdi iyi hamdolsun bel ve sırt ağrısı var bende de ayakta fazla kalamıyorum
Gamzegrgl 35+5 haftalığız kızım çok hareketli benim. Özellikle babamızın sesini duyunca içeride coşuyor resmen. Ağrım sancım da yok hiç sadece ağırlaştım ve karnım sertleşiyor bazen ama değişik bir enerji var üzerimde. Bana ağrımın olmaması garip geliyor. 😐
Kk39 EniseEren aynenn ya vajinaya bir baskı ve kemikleri ağrıyor benimde sanırım yavaş yavaş kemikler gevsiyor 35.haftadayim
aselarzum35 Glsm3553 34 haftalık olduk bizde 3 gündür sol leğen kemiğinde ve sol kasıkta baskı ağrı çok ağlıycam nerdeyse yattın mı sorun yok azıcık oyalanayım ayakta bittim 😔😔
Glsm3553 aselarzum35 doktora sordunmu peki adet sancisi gibi mi benim oylede doktora gitsemmi diye dusunuyorum
Glsm3553 aselarzum35 hicbirsey yapmadanda zaman gecmiyorki hastane cantan hazirmi peki ne koyacagim konusubda kararsizim
aselarzum35 Glsm3553 yok sormadım bebek sol tarafda başı ile baskı kurduğunu düşündüm 17 Nisan da randevum var, dinleniyorum bol bol, adet ağrısı gibi değil, hareketli de Bi bebek tekme atmıyor ama Meksika dalgası yapıyor karnımda 😄
Ruhsuz Glsm3553 erken doğum riskim de yok ama Bi kere nst de kalp atışı durağan çıktı diye yaptılar bilmiyorum valla
Ayse211 Bende 34 haftalığım ağrılarımı dert etmiyorum bile ama astım hastası oldum için çok sıkıntı çekiyorum doktorum bu şekilde doğum yaptırmam dıyor sezaryen da olmak istemıodum ama nasip işte 🤦♀️
Pinar_93 Ayse211 sürekli ilaç kullanıyor musunuz ? Bende alerjik astım var ama doktorum bir şey demedi 🤷🏻♀️