Kiwi12 bende 7+5 im, iki haftadir bulantılarım devam ediyor bu ara daha yoğun beni epey yıpratıyor. Agrim sızım yok ama gece bulantıdan uyuyamıyorum.. geçen hafta pazartesi keseyi gördük iki hafta sonra kalp atışı icin çağırmıştı. Ama sabırsızlanıyorum pazartesi yerine bu cuma gitsem erken olur mu sizce tam 8 e girmiş oluyorum