demioz 9-10 haftalık benimki doktorum da net bilmiyor bulantım çok nadir oldu ve canım en çok su böreği istiyor :)
Edasenturk demioz inanır Mısın hamile oldugumu daha bilmezken en sevmediğim börektir su böreği bu arada anneme yalvardım su böreği yap diye ertesi gün hamile oldugunu ogrendm🙊
[silindi] Kiwi12 8+4 ama dün dr gittim 8+0 çıktı normalmi bilmiyorum belki bebişim küçük oldugu için ölçülmedi 🙋🤰💜💜
incikinannesi 4114eb Bende 7 haftayı az geçmişti öyle dinlemiştik kalbini gönlünü ferah tut inşallah teşekkür ederim güzel dileklerin için 🌼🥰
Mervenur_kcbs Kiwi12 8+6 yım ne bulantım var ne ağrım var anlamadım maşallah diyeyimde herşey çok iyi gidiyor 🙈
Edasenturk Mathteacher kesinlikle bende de afedersin geğirmekten içim çıkacak karnım sert falan ne zaman geçicrk acaba🙈
Edasenturk Minikkurbagam biz de 8+4 sabah bulantısı ve aksam yemegı vakti baya zorluyor sizin de öyle mi 🙈
Esmacanakci Edasenturk ay ben de aynısı annemden börek istedim hamile misin yoksa dedi bana. Yok falan dedim ama Ertesi gün hamile olduğumu öğrendim 😂🙈 7+4’üz biz de 😍
incikinannesi Kiwi12 7-8 haftalarda bulantı zirvedeydi 9. Haftada istifra ettiğim bile oldu 10. Haftada geçti bulantıları olmayanlara da maşallah 🧿 Allah daim etsin sağlıkla kucağınıza alın 🥰
Ruzgarperisi Kiwi12 8+2 olduk. Aserme yok.kusma bulantı yok.bi tek ağzımın tadi yok . Bide koku hassasiyeti var😅😅😂😂 inşallah böyle devam eder sağlıklı doğumlar dilerim herkese.kendime de🙏🙏🙈
Kiwi12 Ruzgarperisi inşallah kuzum bende de koku hassiyrti ve mide bulantısı vardı şuan geçti kokulara karşı rahatsızlık duyuyorum hala ama ben alerjk astimim belki oyuzdendir
4114eb Kiwi12 Allah razı olsun inşallah sende kuzum benim hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah
Kiwi12 Ruzgarperisi inşallah kuzum bundan önce bı çocuğu mu kaybettigim için 2kati korkuyorum doktora gidene kadr bakalım salı gününe randevum var inşallah herşey yolundadir
Ruzgarperisi Kiwi12 bende ilk gebeligimde düşük yaptım..inşallah bunu sağ salim kucağıma alırım canim
Edasenturk incikinannesi suan beni anlattın bakalım 9 un ıcındeym ilk dün istifra ettim. 10 da gecerse süper umudum oldun:))
Kiwi12 incikinannesi tuhaf gelicek belki ama çocukluğumdan beri hiç kusmadim kusmak nasıl bişey bilmem🤣