MerveAksu aynı şekildeyim bende eşim İstanbulda ben Gaziantepteyim eşime en çok ihtiyacım olduğu zaman görev nedeni ile doğudayım. Çok zor yanlız hamilelik geçirmek. Eşime şımarma lüksüm yok hiç böyle bir hamilelik hayal etmemiştim. Ama sağlık olsun bebeğim sağlık ile gelsinde gerisi boş bugünler de geçer.