hjertemami Minnakanne Norveçteyim. 14 haftalık oldum. Biri bitiyor biri başlıyor.ve 2 çocukta olunca herşeyin sorumluluğu sende oluyor.... Sadece annem olsaydı yanımda diyorummmm 😔
Ayshe Gurbetteyim isvicrede yasiyorum 6+5 haftalik hamileyim sorunlu bir gebeligim var ama yanimda ailemden kimse yok yatmam gerekiyor esim sagolsun hersryi o yapiyor boyle devam ediyoruz berbat yani ☹
Minnakanne Ayshe Allah yardımcın olsun canım cok zor ya kendı topraklarında olmamak daha kotu olsa gerek.
FadimeUysal Ayshe aaa bende isviçrede yaşıyorum neresinde oturuyorsunuz☺ Benimde kendi ailemden kimsem yok burda😒
Rain81 Bende gurbetteyim Avusturya’dayım, 28+3 haftalık hamileyim, annemin yokluğunu çok hissediyorum 😢
MerveAksu Ben Mardin’deyim üstelik eşim de başka bi ilde görev yapıyor. Kimsem yok. Çalıştığım okuldaki herkesten nefret ediyorum. Çok kötü bi yerdeyim ya 😖😖 bana dua edin tayinim çıksın zorlanıyorum çok😭😭 saat kaç oldu uyku girmedi gözüme 😖😖😖
Minnakanne MerveAksu o sekılde cok kotu bı durum esınle aynı yerde gorev yapsaydınız bu kadar zorlanmazdın dıye dusunuyorum Allah kaderıne bu sekılde yazdıysa sabrını da verır ınsaallah ne kadarlık hamılesın kotu gecıyor mu?
Milimolo MerveAksu aynı şekildeyim bende eşim İstanbulda ben Gaziantepteyim eşime en çok ihtiyacım olduğu zaman görev nedeni ile doğudayım. Çok zor yanlız hamilelik geçirmek. Eşime şımarma lüksüm yok hiç böyle bir hamilelik hayal etmemiştim. Ama sağlık olsun bebeğim sağlık ile gelsinde gerisi boş bugünler de geçer.
MerveAksu Minnakanne 7 haftalık şu am Allah’a şükür kötü geçmiyor. Motive olmaya çalışıyorum ama bazen yorgunluk ve yalnızlık canımı çok sıkıyor 😖😖
TubaKorkmaz Ben şimdilik kendi doğup büyüdüğüm yer istanbuldayım doğum için avusturya ya gidecektik vizede problem çıktı doğumumu istanbulda yapar yapmaz vizede halledilince Avusturya da yaşıcaz yani bende gurbete yaklaştım sayılır son zamanlarım
MerveAksu Mine kolay kolay rapor vermiyorlar ya 😖😖 biraz daha bekleyip bi doktora bulursam alacağım en azından bi hafta 😔 İnşAllah şubatta tayinim çıkar artık😔
Mine MerveAksu inşallah canım doktor bulmadın mı daha 🙄😁 ben ipekyoluna gitmeye başladım semavi hanıma pek bi ilgili gördük ben sormadan her şeyi anlattı 😂