TubaKorkmaz Bende 3 ay uğraştım vize işleriyle 🤨 aile birleşimi vizesinde kalacağınız ev, eşinin maaşı çok önemli , bir de sürekli eşinin Avusturya’daki konsolukla iletişim halinde olması gerekiyor biz sürekli arayıp soruyorduk.. senin vizen de problem olan neydi, yardımcı olabileceğim bi konu varsa yardımcı olayım