umyhfsa Son 2 dedik biz 😥😊 Sizde Durum Ne Hamisler Ne Kadar kaldı. Ağrı, Sancı ,Açılma, Nişan var mi Hydin Sohbet edelim biraz. Hem gelecek Hamislere de tecrube olur en azından 😊😊 Benim nişan geldi onun dışında bi belirttim yok 2 gün sonra kontrole giecegim inşallah. Devlete gidiyorum ne der acaba 😐 fikri olan var mi 😊😁
Busra280607 umyhfsa son 9 ama hiç belirti yok ne nişan ne su doktor açılma var mı diye hiç bakmadı ondan açılmayı bilmiyorum ağrım sızım hiç yok oğlumun gelesi pek yok galiba 😊😊
Hayalim9786 umyhfsa benimde son 9 gün gözüküyor karın sertleşmesi dışında hiçbir belirti yok belirti olsun istiyorum ama yok yok 😔
Elifffatih umyhfsa adetime göre günüm geçtş ama geç döllenmeydi 13 gün kaldı. Popomda acayip sancı var mahvoldum
Gg123 Benm de son 7 ama hiç birşey Yok daha ne nişan ne su arada adet ağrısı gibi ağrı oluyor o kadar
Tubademir85 Bır avazda bebeğinize kavusun inş🙏benımde son 15 gün kaldı tabi 40.haftayı doldurursa..benim de herhangi bır belirtim yok doğum adına, arada sertleşen karın dışında 😁salı günü çatı muayenem var inş güzel seyler olur normal doğum yapmayı çok istiyorum, hepimize kolay doğumlar diliyorum evlatlarımıza biran önce kavusalım inş🙏🙏
umyhfsa Tubademir85 Amin inşallah ya. Bende normal istiyorum inşallah bir sıkıntı çıkmaz 😄çok sabirsizim cokkkkkk
umyhfsa Busra280607 keyfi yerinde demekki. Bu mayıs bebekleri hep böyle sanırım ya gelmek istemiyoar 😁havalar tam isnmadi ya ondan mi ne acep 😂
ayserdemmm Busra280607 aynı bende o durumdayım hiç sancım olmıcak gibi suni sancıya mecbur kalıcakmısım gibi gelıyor
umyhfsa Hayalim9786 heyecanla insan bekliyor ama gelmeyince gelmiyor bu cucukler 😁denemedigim şey kalmadı valla yok kanaat getirdim ne yaparsan yap kendi ne zaman isterse o zaman geliyor 😁
Gg123 umyhfsa sağlıkla biran önce gelseler ya acı çekeceğimizi biliyoruz ama acı olsun diye de 4 gözle bekliyoruz annelik böyle bişey sanırım ☺️
umyhfsa Gg123 kesinlikle öyle yaam😊bide her doğum hikayesinde en sonda bebeği görünce herşey geçiyor yazıyorlar ya ve hepsi aynı şeyi yaziyorcdemekki gerçekten öyle diyorum korku falan da kalmıyor 😊😊
Hayalim9786 umyhfsa aynen öyle cnm benmde denemediğim şey kalmadı😊zamanını Allah bilir tek çare beklemek 😉😊
umyhfsa Bimet yaa sizinki tam ner belli masallah 😊Rabbim yardimciniz olsun inallah. Kac haftalık oluyirsunu doğum yapincaa
umyhfsa Hayalim9786 kesinlikle ya 😊Ama Rabbim biliyor ya onun işine karışmak degil haşa heyecan sabirsizlik evlat hasretinden böyle aceleci oluyoruz hepimiz 😊😊
Nerm7n umyhfsa Sezeryan isterken doktorum herşeyin güzel gidiyor normal yapalım diye ısrarcı davrandı. Ona uydum balon gibi şişip bekliyorum 😂🤷🏽♀️
umyhfsa seval34 onlar rahata anneleri perişan hergün acaba geldi mi gelecek mi diye beklemek çook stresli ya 😂