crnmr atesinannesi bakalım önce hangimizin ki davranıcak o zaman 🙂 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah
miraceymen essrakenan bizde bu zamana kadar 11 ocak diye bekliyoduk ama bebeğimin gelişimi 2 hafta önde gidiyor uzun zamandır doktor ocak çok geç aralıkda bekliycez dedi ☺
essrakenan miraceymen hayirli bi vakitte gelirler insallah😊bana doktor bi tarih vermedi daha da kendi hesaplarimiz iste😉
emlzeynebhamza Selamlar bizde 27+5 iz bizde ocak dogumlu olucaz inşallah sezeryanim daha gün vermediler
emlzeynebhamza Goncitos bazi arkadaşlar bayagi hizli ben beşiğine daha bu hafta bakicam pusetimiz anakucagimiz ablamizdan kalma var 😍😍😊😊
emlzeynebhamza essrakenan ay bu konu dursun uzasin ya kucagimiza aldigimizmida da paylasalim heyecanimizi gazi konular ve yarim kalio bu uzasin neler aliyoruz paylasalim tek tek demii
Kaderunsal essrakenan hiç sormayın çok heyecanlıyım bian önce gelsin istiyorum.Bugun yatak odası geldi puseti arabası uyku seti vs herşeyi hazır.Bi kıyafetleri az aldım
Nrnsmt 31+5 im bende .hemen hemen hazır bebişimin kıyafetleri yıkandı fakat ütülenmedi ve tabi çantamız hazır değil henüz. Yaklaştıkça korku heyecan ve duygusallık başlıyo 🙈 Tahminen Doğum 4 ocak olacak hayırlısıyla inşallah 🙏🏻
Beyzateo Ben de 30+5 teyimm🤗 bizim de 11 ocak gözüküyo ama ne zaman gelir bilmem. Ufak tefek şeyler kaldı. Heyecanla bekliyoruz 😍
YakupBraKl essrakenan bizim adet takvimine göre 32 ultrasona göre 33 oldu bakalım 1 hafta önden gidiyor bizimki