essrakenan kizlar benim sag kalcamdan bi agri giriyo arada bi bu neden oluyo acaba bilen varmi bide yasayan varmi boyle bsy😕
CemalSedaYesildag essrakenan oldukça heyecanlıyız zaman sanırım bundan sonra geçmek bilmiyor 😊 hazırlıklarımız tamam sadece odamız kaldı hazırlanacak acele etmiyorum yoksa son aylar geçmicek
Nrnsmt essrakenan magnezyum eksikliğinden oluyo diye biliyorum magnezyum kullanıyorum hatta . Siz bi doktorunuza sorun yine de herkesin aynı nedenden olmayabilir ama
YakupBraKl essrakenan bizim adet takvimine göre 32 ultrasona göre 33 oldu bakalım 1 hafta önden gidiyor bizimki
Secilylmaz Merhaba kizlar! Bende 30 haftaligim. Gelisimi 1 hafta onden gidiyormuş kızımın. Öncelerde 19 ocak gorunuyodu fakat gelisiminin önden gitmesi doğumuda öne çeker mi ki? Bu arada 11 kilo aldim cok mu sizce? 🙈