Damla________ Gozdem göğsümün altında böyle sıkıyor bi şey ara ara dün ya diyorum benim bu zaman kadar bulantım olmadı bu ne elim ayağım bosaldi alttan plesantaya bakti parmakcigiyla normal dedi nst ye aldı kalp atışlarını 20 dk dinledikten sonra sorun yok mide agrisi olur ara ara dedi şurup yazdı
Gozdem Damla________ anladım cnm sevindim birşey olmadığına 😇 geçmiş olsun.. Bu aralar bendede başladı geceleri mide yanmaları 🙄
Damla________ Gozdem teşekkürler 😊 sanırım tüylenme olayı bu son 3 ayda olup mide agrilarina sebep olabiliyormuş tecrübelilerin dediğine göre. Dayanabilirsem ilaca hayır
essrakenan Gozdem mide yanmalari beni baya zorluyo ama yatmadan 2 saat once falan bsyler yemeyi birakiyorum daha rahatim simdilik.
YakupBraKl essrakenan benimde daha tam değil eksiklerim çok var sadece odası geldi banyo malzemelerini aldım gerisi hep duruyor ve heyecan çok fazla 😀😀
essrakenan YakupBraKl hersey yavas yavas oluyor iste canm benim de var daha eksiklerim .bizde odasini banyo malzemelrini aldik kiyafet de denk gelip aldigim bi kac sey var.pusetini battaniyelerini yorganini falan aldik.daha kiyafet alisverisine cikinca tamamlanicak iste zamanla 😊
YakupBraKl essrakenan aynen öyle bizde bu aralar hep alışveriş planları yapıyoruz bakalım tamamlanacak yavaş yavaş benim aralık sonu ocak başı dedi doktor daha tam tarih verilmedi bakalım
essrakenan YakupBraKl banada tam verilmedi kendi hesaplarimiza gore aralik sonu ocak basi ama bakalim doktor ne der
merveakbaba92 Ben sadece hastane çıkışı, bi kaç zıbın alt çamaşır filan aldım. Kendime de pijama takımı. Sanırım biraz geç kalmışım.
OrjnalPeri Ben de varım. Sağlıkla ve kolaylıkla geçer doğumlar inşallah. Hazırlıklara halen devam ediyorum.
Sinemm 28+1günlük hamileyim bütün kıyafetler alındı yıkadım utuledim çok şükür bende gece zor uyuyorum bacağım filan karıncalanıyor 🙁
zanimo Bende 31+3 haftalık olduk şükur yarın kontrolüm var ve cok merak ediyorum kaç kilo oldu ne kadar büyüdü oğlusum 😍 bu haftalarda doktora doğumla ilgili soru sormak icin cok erken mi doktorumuz biraz cinste tedirgin oluyorum
Goncitos Selam kızlarr 😘😘 29+0bugün benim de👼🏼 Ben kıyafet aldım az biraz o da. beşik ve kendime emzirme koltuğu😂 gerisi duruyor valla siz hızlısınız
emlzeynebhamza Goncitos bazi arkadaşlar bayagi hizli ben beşiğine daha bu hafta bakicam pusetimiz anakucagimiz ablamizdan kalma var 😍😍😊😊