Ozy hehh işte aslında bunu da çok meral ediyorum. Bugün birde bu yüzden canım çok acidi zaten hassas vücudum acıyor ağda yaparken, birde kastım kendimi iyice agrım da olunca.. zararı olur diye yarim yamalak oldu resmen.. gerçekten bişey olursa yapmam sagligimizdan değerli değil tabiki 😶