Bittercikolataa neslsah-1 ay ne kadar güzel maşallah 🥰 benim 3 günüm var böyle kafam karışıyor artık yapmıcam günüm geçsin öyle yapıyım ☺️ kuruma çizgisi bu olamaz demi dün de yorum yapmıştınız testime düne göre bugün daha net gözüküyor sanki ☺️
neslsah-1 Bittercikolataa ben kilo aldım diye ne sporlar yaptım karın egzersizleri vs meğer hamileymişim insan vücudndaki değişikliği farkediyo rabbim bağışladı iyiki bişey olmadı 🤲🏻
neslsah-1 Bittercikolataa erken gebelik testi çok pahalı değil canm sonuç için değer bence ondan yap bir tanede ona göre belirgin çıkarsa kan verirsin ,
Bittercikolataa -angel34 hemen mi çıktı gözle görülmüyor 5 dakika içinde belirdi ☺️ Kuruma mı diye tereddüt ettim ama 5/10 dakika içinde kuruma olamaz herhalde ☺️
Mihriimah Bittercikolataa bu testlere hiç güvenmiyorum canım markası ne? Eczaneye uzaksan internetten erken gebelik ve ek olarak kasette al istersen predictor early yanlış çıkardığını hiç duymadım. 3 gün beklesende sadece kaset test yapma yani yanıltıyorlar canım
Bittercikolataa Mihriimah Canım erken alayım eşime söyleyim işten gelirken alsın fakat akşam yapsam da sonuç alır mıyım acaba ?
neslsah-1 Bittercikolataa ben days comfort yaptım canm ilk 5 dk da kesin sonuç veriyo hep onu kullandım gebelik istediğim için 1 kere pozitif sonuç verdi oda doğru sonuç verdi
Mihriimah Bittercikolataa burda öğrenenler olduğunu biliyorum canım. Adet gecikmesinden 6 gün öncesine kadar sonuç diyor zaten. Ama istersen acele etme hem internette daha uygun yarına bile gelebilir belki.
Nc34 Bittercikolataa aynı testten yaptım iki tane hemde . İkiside negatif çıktı akşamına kan verdim 3 haftalık gebeymişim. Bu testlere özellikle bu markaya güvenmiyorum
Bittercikolataa Nc34 2 tane aynı testten yaptım dün soluk bugün biraz daha koyu çıktı o yüzden bilemedim erken gebelik yapıcam bakalım
Bittercikolataa neslsah-1 Mihriimah -angel34 Nc34 Naksiye58 Kızlar erken gebelik yaptım ilk 10 dakika içinde çıktı ama yine hafif gözüküyor yorumlar mısınız ?
Bittercikolataa neslsah-1 her hastanede bulunur herhalde demi canım aldırıyorum eşime bir de akşam saati yapsam ne olur ki varsa yine de çıkar herhalde ya :)
Naksiye58 Bittercikolataa Hayırlı olsun canım gözün aydın çizgi var 😍 Benimki de böyle bir kaç dk içinde silik olarak çıkmıştı olmadığı zaman hiç bir şekilde belli belirsiz çizgi bile oluşmaz
Bittercikolataa Sevo0606 Caglacolak5237 busra2512 -angel34 Naksiye58 Ayln- Bergamot -angel34 Naksiye58 Kızlar adet günüm yarın ben dayanamadım bugün sabah test Yaptım negatif o kadar şaşkınım ki ¾ tane test yapmıştım demek ki hepsi yalancı pozitif verdi 🤷♀️ Ya da kimyasal mı oldu değer çıkmadı o yüzden hep silik gösterdi anlamadım hayırlısı olsun artık bu ay elendim 😌