Bittercikolataa Bat’a 3 kaldı kızlar Çizgi gözle görülmeyecek kadar çıktı yine 5 dk da sonra böyle oldu :) Kuruma çizgisi olamaz değil mi dünki teste göre biraz daha görülüyor yine su tuttum acaba kuruma mı diye gitmiyor hiçbir şekilde ☺️ Yardımcı olur musunuz ?
Caglacolak5237 Bittercikolataa bende aynen bu şekilde kaset test ile adetime bir gün kala öğrenmiştim ❤️ inşallah vardır
Bittercikolataa irem0596 eczane uzak biraz canım 3 gün sonra adet günüm zaten artık o zaman yapıyım diyorum böyle de stres oluyor insan ya kuruma mı değil mi ☺️
Bittercikolataa Caglacolak5237 kuruma çizgisi sandım ama ilk belli belirsiz di 15 dk sonra böyle oldu su falan döktüm ama gitmedi umarım sizin gibi olur benimki de ☺️
Bittercikolataa Sevo0606 Caglacolak5237 busra2512 -angel34 Naksiye58 Ayln- Bergamot -angel34 Naksiye58 Kızlar adet günüm yarın ben dayanamadım bugün sabah test Yaptım negatif o kadar şaşkınım ki ¾ tane test yapmıştım demek ki hepsi yalancı pozitif verdi 🤷♀️ Ya da kimyasal mı oldu değer çıkmadı o yüzden hep silik gösterdi anlamadım hayırlısı olsun artık bu ay elendim 😌
Bittercikolataa Zdiyebiri kız dur hemen heyecanlandırdın beni :) korkuyorum inannn ovulasyon denedim sadece ekstra bir şey yapmadım zaten korunmuyordum 2.3 aydır ama bu ay ovulasyonla takip ettim
Zdiyebiri Bittercikolataa ay ne güzel. Maşallah. Ama var gibi kuzum ya, bak bende hiç oluşmadı da..hiç böyle bir sonuç almadım
Bittercikolataa Zdiyebiri canım benim inşallah vardır ve inşallah her isteyene versin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın umarım sende daha daha koyu renkli bir şekilde öğrenirsin ☺️
Bittercikolataa Elifff2112 sağlıkla alın kucağınıza inşallah ☺️ ya yaptım ilk gözle görülebilecek şekilde çıktı ama çok hafif ya acaba kuruma mı dedim de kuruma çizgisi 10/15 dakka içinde olacak şey değil herhalde genelde test tamamen kuruyunca çıkıyor değil mi ? Bir de 3 gün var daha adetime ☺️
Bittercikolataa neslsah-1 Mihriimah -angel34 Nc34 Naksiye58 Kızlar erken gebelik yaptım ilk 10 dakika içinde çıktı ama yine hafif gözüküyor yorumlar mısınız ?
neslsah-1 Bittercikolataa benmde böyle cıkmıştı sonra o heyecanla erken gebelik testi aldım onda az daha pembe cıkmıştı ertesi gün kan verdiğimde beta 266 civarı cıkmıştı 3 4 haftalık erken gebelik demişlerdi . Günüm hiç şaşmazdı benm direk anladım gebe olduğumu sizinde inşallah öyledir 🤲🏻🤍🌸
Bittercikolataa neslsah-1 ay ne kadar güzel maşallah 🥰 benim 3 günüm var böyle kafam karışıyor artık yapmıcam günüm geçsin öyle yapıyım ☺️ kuruma çizgisi bu olamaz demi dün de yorum yapmıştınız testime düne göre bugün daha net gözüküyor sanki ☺️
busra2512 Bittercikolataa benim de 3 gün var sabırsızlanıyorum🙈😀 silik görünüyor canım hakkında hayırlısı olsun inşallah gönlüne göre versin Rabbim 🤲🏻
Bittercikolataa -angel34 hemen mi çıktı gözle görülmüyor 5 dakika içinde belirdi ☺️ Kuruma mı diye tereddüt ettim ama 5/10 dakika içinde kuruma olamaz herhalde ☺️