Ben şuan 29+3 yavaştan evi toparlamaya başladım bugün camları siliyorum yarın dolapları boşaltıcam bebek bizim odada kalacağı için gereksiz eşyaları atıcam. Bebeğin dolabına eşyaları yerleştiricem. Yorulunca bırakmayı düşünüyorum o yüzden evi anca 1 haftada temizlerim. Evim küçük ve kurutma makinem de olmadığı için bebeğin çamaşırlarını temizlik bitince haftaya yıkıcam. Temizlik esnasında ayak altında durmasınlar. Onları yıkayınca ev yine tozlancak ama olsun süpürüp silmek kolay 😅